Figyelem!

Én nagyon szeretem ezt az oldalt, bár nem csak szépségápolási tippek vannak rajta, de mindenképpen ajánlom figyelmetekbe! www.femina.hu

2012. október 24., szerda

Mézes-joghurtos arcpakolás

Sziasztok!

Most, hogy nagyjából elmondtam a legfontosabb dolgokat, bele is vágnék. Próbálom időrendi sorrendbe tenni a szerint, hogy mikor kezdtem el használni. Bár már nem emlékszem az első pattanásomra azt hiszem minden -ellenük irányuló- próbálkozásomat le fogom tudni írni.

Tehát mikor először kezdett elfajulni a dolog a homlokomon, mézes joghurtos arcpakolást használtam. Meg akartam keresni a receptet az arányok miatt, de sehol nem találom pont ugyan azt. De mindegy is, lényeg a lényeg: natúr joghurtot keverj össze egy pici mézzel és pár csepp citromlével. Kend rá az arcodra,és hagyd megszáradni, majd langyos vízzel mosd le.  Elég fura állaga lesz, szóval le fogod tudni radírozni is az arcodról, nem lesz betonkemény. Ha a kezeddel radírozod ,utána mindenképpen mosd meg az arcod langyos vízben a biztonság kedvéért, hogy maradéktalanul lejöjjön. :)

Na most hogy így nézelődtem közben megvan a pontos recept is (az oldal legalján található):
Tehát: http://www.femina.hu/szepseg/a_legerosebb_hazi_pattanastalanito_keverekek

Igazából ezt több mint egy éve használtam utoljára, szóval nem tudok pontos információkkal szolgálni. Amennyire emlékszek segített, és nagyon finom puha lett tőle a bőröm. Egy idő után azonban, miután megszokta a bőröm, már nem nagyon használtam, mert nem segített olyan sokat, mint szerettem volna. De az az én sajátos bőrproblémám, hogy mindig váltogatnom kell őket, mert a bőröm mindet megszokja. (Persze ez az arcbőrömnek valószínűleg nem fog jót tenni, de ez ellen is megvan a magam módszere :D) 
Viszont- és ezt valószínűleg sokszor el fogom mondani- az hogy nekem bevált, nem azt jelenti, hogy mindenkinek így fog reagálni rá a bőre. Lehet, hogy lesz akinek ez a tökéletes, lehet hogy semmit nem használ. Érdemes nyitottnak lenni a házi praktikákra, mert általában nem csak olcsóbbak, tényleg használnak! 

TIPP: ha érdekel miért van ilyen jótékony hatása a méznek a bőrünkre, katt ide ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése