Figyelem!

Én nagyon szeretem ezt az oldalt, bár nem csak szépségápolási tippek vannak rajta, de mindenképpen ajánlom figyelmetekbe! www.femina.hu

2013. január 3., csütörtök

Hidrogén-peroxid

Sziasztok!

Újra itt vagyok. Elég régen írtam, mert időm se nagyon volt, és valljuk be őszintén, kissé lusta is vagyok. Persze az is igaz, hogy nem próbálok ki minden héten új krémeket, szóval nem tudok mindig írni.

Néhány napja voltam fodrásznál, ő ajánlotta pattanásos, mitesszeres bőrre a Hidrogén-peroxidot. Ez egy igen olcsó készítmény, 60 ml került nekem 105 Ft-ba(6%-os). Persze ez üzlettől/várostól függően változhat.

A hidrogén-peroxidot eredetileg fodrászok, kozmetikusok használják, szőkítőporral keverve haj, bajusz, esetleg kar szőkítésére. Nekünk azért jó, mert szárítja a bőr, összehúzza, tisztítja a sebeket, fertőtlenít."Állítólag" egy két héten belül el kellene tűnnie a pattanásoknak. Mármint ez írják általában akik kipróbálták. Persze olvastam már negatív véleményt is, én mégis bizakodó maradok.

A hidrogén-peroxidot ( a fodrászom javallata szerint) annyi vízzel kell hígítani  mint amennyi krémet használunk (tehát 1:1 arányban).Vattával szépen fel lehet vinni az arcra. Őszintén szólva azt nem tudom meddig kell a bőrön hagyni, de nem ajánlom hogy fél napig a fejeteken hagyjátok, valószínűleg elég neki 10-15 perc. Ezután alaposan le kell öblíteni. Óvatosan, nehogy a szemetekbe kerüljön! (Mintha csak dobozról olvasnám :D)
Eleinte használhatjuk naponta, és ne ijedjünk meg ha elkezd hámlani a bőrünk. Tényleg nagyon erősen szárít. Ha viszont elértük a kívánt eredmény (amennyiben tényleg beválik), át kell állni heti egyszeri használatra.
Én ezt a krémet még csak most próbálgatom, szóval nem tudok még határozott véleménnyel szolgálni. Bocsi, majd legközelebb leírom, hogy nekem bevállt-e.

1 megjegyzés:

  1. Szia! Érdekelnének a tapasztalatok, hogy használt-e végül a HP kezelés így külsőleg? :)
    Köszi!

    VálaszTörlés