Figyelem!

Én nagyon szeretem ezt az oldalt, bár nem csak szépségápolási tippek vannak rajta, de mindenképpen ajánlom figyelmetekbe! www.femina.hu

2012. november 23., péntek

Élesztős pakolás

Halihó!

Most jutott egy kis időm írni ide :)
Ma kaptam meg az iszapos arcpakolás, viszont még nem arról fogok írni,azt még próbálgatom pár napig Amiről most írni fogok, az egy élesztős pakolás, ami elég olcsó megoldásnak bizonyulhat. Kicsit ugyan büdös , de az élesztő kb. 30 Ft,vagy még annyi se, tej meg általában mindenkinél van otthon, ahogy méz is (gondolom én) :)

Tehát kell hozzá egy pici élesztő, meg egy pár csepp tej(elég egy ici-pici tálba :D). Tényleg csak egy pár csepp,mert nagyon könnyen felhígul az élesztő! Ha felkened az arcodra,utána egy 15-20 percig hagyd állni, vagy amíg el nem kezd repedezni.Ez most így hülyén hangzik, de ha kipróbálod,meglátod milyen lesz.Tej mellett joghurtot vagy pár csepp citromlevet is keverhetsz az élesztős pakoláshoz.
Másik variáció, hogy mézzel kevered össze.Azonban ezzel is csínyán kell bánni, mert lehet hogy sűrűbb a méz mint a tej, de az élesztőt ugyan olyan könnyen oldja!

De miért is jó mindez a bőrnek?

1.A méz elvonja a nedvességet a sebből, tehát megszünteti a baktériumok szaporodásához szükséges nyirkos környezetet. A külső szennyeződéseket is távol tartja a sérült bőrfelszíntől.Szinte minden bőrprobléma megszüntetésére alkalmas, tele van tápanyagokkal, hidratál, ugyanakkor fertőtlenítő hatású, és igen erős salaktalanító. Utóbbi tulajdonságai teszik alkalmassá arra, hogy a zsíros és pattanásos bőr tüneteit enyhítse.

2.Az élesztő lúgos kémhatása miatt nyugtatja a gyulladt bőrt, és némi szárító hatással is bír - az élesztő pattanások elleni hatása mellesleg még fokozottabb belsőleg használva, mivel B-vitaminban gazdag. Szóval ha nem fanyalogsz, akkor eheted is.Én is volt hogy ettem, és hiába nyavajognak sokan, nem olyan borzasztó az íze. + még nagymamám is ajánlotta nekem,hogy minden nap egyek egy picit, mert neki ilyen idős korába ez bejött.

Nohát ennyi lenne. Hamarosan jelentkezem a Holt-tengeri iszapos arcpakolás 2.részével! Addig is kitartást :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése