Figyelem!

Én nagyon szeretem ezt az oldalt, bár nem csak szépségápolási tippek vannak rajta, de mindenképpen ajánlom figyelmetekbe! www.femina.hu

2012. november 7., szerda

Újra itt :)


Sziasztok!


Tudom,kicsit régen írtam, de egész őszi szünetbe nem voltam itthon,nem nagyon értem rá. ;)Amiről most szeretnék beszélni az egy korrektor, amit a kozmetikusom adott. Ami itt ide van nekem írva az üvegre,valahogy így néz ki :

Ichtiolos korrektor
aknékra, komedókra
nyugtató, pórusösszehúzó, szárító



Én ezt nagyon sokáig használtam,mert tényleg hatásos volt, szépen összehúzta a pórusaimat,ráadásul mivel nekem elég világos a bőröm, a korrektor egész jól passzolt a bőrszínemhez. Viszont sötétebb bőrűeknek nem ajánlom nap közben is viselni, csak éjszakára kend fel, vagy ha otthon vagy, mert hiába fedi le a pöttyeid,ha elüt a bőrszínedtől. .Arra is vigyázni kell,hogy gyorsan kell eldolgozni a bőrön, mivel nagyon gyorsan szárad! És hogyha megszáradt, akkor csak langyos vízzel és vattapamaccsal tudod leszedni ><. Vagy ha elkezded dörzsölni a fejed vízzel. De megéri a kínlódást. Nekem legalábbis mindenképp megérte :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése