Figyelem!

Én nagyon szeretem ezt az oldalt, bár nem csak szépségápolási tippek vannak rajta, de mindenképpen ajánlom figyelmetekbe! www.femina.hu

2012. december 7., péntek

Holt-tengeri iszapos arcpakolás 2.

Sziasztok!

Újra itt vagyok! Remélem mindenki azt kapta a mikulástól amit kapott :P Utólag is Boldog Mikulást mindenkinek!

Előzőleg itt írtam a Holt-tengeri iszapos arcpakolásról.(Bocs hogy mindig különböző módon írom le, de mindenhol máshol írják, ezért továbbiakban HTI-ként fogom emlegetni)

Tehát a HTI arcpakoláson ez a szöveg olvasható (magyarul,szlovákul, románul,németül, és további 3 nyelven amiről nem tudom micsoda):
"Iszappakolás arcra holt-tengeri ásványokkal. Felszívja a bőrről a felesleges zsírt, tisztítja és csökkenti a pórusok nagyságát, láthatóságát, puhává, lággyá és ragyogóvá varázsolva az arc bőrét. HASZNÁLATA: Kenje az előzőleg megtisztított arcbőrre. Hagyja rajta 5-10 percig, majd alaposan öblítse le. Használja hetente 1-2 alkalommal. Figyelem: Szembe ne kerüljön."
Na tehát. Igazából azt nem tudom ellenőrizni hogy hogy szívja fel a bőrömről a zsírt, és valójában nem ragyog a bőröm tőle úgy mint Edwardnak( Hála az égnek!) . Viszont az tény, hogy a pattanásaimat eltüntette! Igen, tényleg hatott. Mondjuk azt azért hozzá kell tennem, hogy nem 5-10 percig volt rajtam, hanem egész éjszaka, és nem hetente egy kétszer használtam, hanem közel egy hétig minden nap! De nem csalódtam benne, nagyon szépen eltüntette a pattanásaimat :) Csak ajánlani tudom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése