Figyelem!

Én nagyon szeretem ezt az oldalt, bár nem csak szépségápolási tippek vannak rajta, de mindenképpen ajánlom figyelmetekbe! www.femina.hu

2013. február 14., csütörtök

Videó

Sziasztok!

Most rövid leszek, ugyanis még mindig a hidrogén-peroxidot használom, nem próbáltam ki mostanság semmi újat.Vagy várjunk, csak! Ha már úgy is itt vagyok, két mondatot azt hiszem megengedhetek magamnak.

Őróla mondanék pár szót.
Igazából úgy kerültem vele kapcsolatba, hogy barátnőmnél aludtam, és ő mondta hogy próbáljam ki. Kb. kétszer használtam. Nos, fürdés után, amikor a gőztől kicsit felpuhult a bőröm, egy vattakoronggal kentem egy kicsit az arcomra. Az első dolog amit éreztem,hogy leesik az arcom, nagyon csípett!Reggelre azonban a mitesszereim egészen visszahúzódtak,és ez egy jó pont.  Kb. ennyit tudok róla mondani. Gondolkoztam rajta, hogy veszek magamnak, de kissé sokallom az árát, és amúgy is van még a saját arctonikomból.

No de, én eredetileg csak ezt a videót akartam belinkelni, az előbb találtam,és szerintem nagyon hasznos:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése