Figyelem!

Én nagyon szeretem ezt az oldalt, bár nem csak szépségápolási tippek vannak rajta, de mindenképpen ajánlom figyelmetekbe! www.femina.hu

2012. november 7., szerda

Még néhány korrektor :)

Sziasztok!

Most is egy korrektorról szeretnék nektek véleményt mondani, vagyis inkább kettőről.
Az a korrektor, amit én használok, az oriflame teafaolajos korrektora,és én nagyon szeretem. Most magamtól kell hogy idézzek, ami nagyon gáz, de ennél jobban nem tudom kifejezni magam:


"Én személy szerint a kétszínű korrektort ajánlom. Ennek az a különlegessége, hogy egyik fele zöld, a másik sima bőrszín. Így ha nagyon kipirosodik a bőröd, a zöld felével el tudod halványítani a pirosságot (mivel a zöld a vörös komplementer színe), a bézzsel pedig magát a pattanást takarhatod el. Nem kell megijedni, nem egy méregdrága cucc, drogériákban lehet kapni.''


Ehhez azért hozzátenném,hogy ez is elég világos színű, úgyhogy nem jó mindenkinek :/


Én ezt a fajta korrektort használom :)

Természetesen nem csak az oriflame-nél lehet ilyen fajta korrektort kapni, drogériákban is lehet ,például ezt a fajtát:


Ennek az az előnye, hogy több árnyalatban lehet kapni (és valószínűleg egyszerűbben be lehet szerezni). Valamivel szilárdabb állagú mint a másik, a másiknál kicsit nehezebben dolgozható el, de ha megszokod utána semmi nehézséget nem jelent felvinni az arcodra :)

És látjátok milyen előnyei vannak a google használatának: Találtam még egyet, amit már régen használtam, viszont tudok írni róla nektek egy kicsit. Ez volna az:


(Ezt a képet amúgy egy nagyon jó kis oldalon találtam,ahol különböző kozmetikai cikkeket tesztelnek,legalábbis amennyit láttam én ezt szűrtem le belőle. Ha érdekel valakit a cím,írjon kommentbe, és visszakeresem, de most nem fárasztom inkább magam fölöslegesen, ha senkit nem érdekel )

Tehát a véleményem: Nem sokat ér pattanásos bőrre. Ez a szomorú igazság. Bár ahogy olvasgattam az előbb említett oldalon, kiderült, hogy a szem alatti karikákat valamennyire elfedi, bár én nem használtam ilyen céllal, így nem is tudok erről az alkalmazási módról véleményt mondani. Annyi viszont biztos, hogy a pattanásokra nem valami jó. Persze itt is hangsúlyozom, hogy embere válogatja!  Az én bőröm tele van pattanásokkal (főleg a homlokom), és elég sokat kellett rárakni, mire valóban elfedte a pöttyeim. Pontosan e miatt elég hamar elfogyott. És bár ebből a termékből is van több árnyalat, nem fedi el a pattanásokat, a pirosság is átlátszik rajta. Talán ha csak néha tűnik elő itt-ott  egy pattanás, akkor lehet használni valamire,de hosszútávra nem ajánlanám. Bár azt el kell ismerni, hogy folyós állaga miatt egész jól el lehet dolgozni. Ettől függetlenül persze ki lehet próbálni, nem kell bennem se vakon megbízni. Kb.650-60 ft lehet,nem egy nagy összeg. Minél több dolgot próbálunk ki, annál jobb képet kapunk arról,milyen alapozóra/korrektorra van szükségünk. Szóval próbálkozz bátran! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése